Известие

Collapse
No announcement yet.

Пружини 156 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пружини 156 2.4

    Колеги,някой наясно ли е дали са заменяеми предните пружини на 156 2.4 с такива от бензинова 156?Питам,защото ме дразни твърдата возия и мисля да сложа от бензинова 156,понеже би трябвало да са по-меки.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  • #2
    Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
    Колеги,някой наясно ли е дали са заменяеми предните пружини на 156 2.4 с такива от бензинова 156?Питам,защото ме дразни твърдата возия и мисля да сложа от бензинова 156,понеже би трябвало да са по-меки.
    Същите са, стават и от 2,5 и разбира се от GT и 147
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Благодаря!
      alfa 159 1,8 mpi/lpg

      Comment


      • #4
        За да не пускам нова тема искам да питам задните пружини на алфа 156 1,6 1997г седан от кои други модификации на 156 мога да ползвам или само от такава да търся?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
          Колеги,някой наясно ли е дали са заменяеми предните пружини на 156 2.4 с такива от бензинова 156?Питам,защото ме дразни твърдата возия и мисля да сложа от бензинова 156,понеже би трябвало да са по-меки.
          Да ,по-меки са и ще ти клекне предницата до земята,защото другите мотори са по-леки.И хептем ще ти друса.Виж от 2.5 вече би трябвало да станат.Но по-добре да каже някой който наистина го е правил.

          Първоначално публикувано от hercoga4 Покажи съобщение
          За да не пускам нова тема искам да питам задните пружини на алфа 156 1,6 1997г седан от кои други модификации на 156 мога да ползвам или само от такава да търся?
          От всички 156-ци стават задните пружини.Е от комби малко ще ти се вирне задницата
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Същите са, стават и от 2,5 и разбира се от GT и 147
            Не е хубаво да подвеждаш колегата.За дизелите са по-твърди пружините без значение от марката на автомобила.
            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
              Не е хубаво да подвеждаш колегата.За дизелите са по-твърди пружините без значение от марката на автомобила.
              Гледах в един каталог и там за 2.4 JTD и 2.5 V6 даваха едни и същи пружини. Но на GTA си мисля, че са по-твърди от тези на 2.4 JTD и 2.5 V6.
              Alfa-Romeo 156 2.5 V6
              Yamaha MT-09 Tracer

              Comment


              • #8
                Това което аз научих преди да сменя пружини и амартисори е:
                За 1.6 1.8 2.0 и 1.9 жтд ги дават еднакви,
                а другата серия е 2.5 3.2 и 2.4жтд.

                Ако искаш по меки пружини се насочи към спортни такива,
                които смъкват с 30мм предницата те са една идея по меки от стандартните. Лично съм пробвал с пружини от 1,9 обикновени и спорни - няма много разлика мачка си ги 2,4то.
                Сега съм с Кони с такива за 2.4мотора и мога да твърдя,че вози много по комфортно от стоковите.
                Last edited by barash; d.m.y г., 09:03.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #9
                  Не ме бърка дали ги мачка,искам да омекне отпред возията,че сега подскача,все едно е картинг.Имам чувството,че едва ли не амортисьора не сработва.
                  alfa 159 1,8 mpi/lpg

                  Comment


                  • #10
                    Колега ми сам си решаваш,с меки пружини при по високи скорости или резки неравности
                    нали се сещеш,че ако не ти повдигне колата на време има вероятност да закачиш картера?
                    Но разбира се това е много относително от това-пътища и стил на каране.
                    Има колеги които предлагат втора ръка освен да пробваш и сам да се обедиш друг вариянт няма,
                    придружена с гимнастика разбира се
                    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                      Това което аз научих преди да сменя пружини и амартисори е:
                      За 1.6 1.8 2.0 и 1.9 жтд ги дават еднакви,
                      а другата серия е 2.5 3.2 и 2.4жтд.

                      Ако искаш по меки пружини се насочи към спортни такива,
                      които смъкват с 30мм предницата те са една идея по меки от стандартните. Лично съм пробвал с пружини от 1,9 обикновени и спорни - няма много разлика мачка си ги 2,4то.
                      Сега съм с Кони с такива за 2.4мотора и мога да твърдя,че вози много по комфортно от стоковите.
                      За 1.6 1.8 2.0 и 1.9 са еднакви, но само спортните пружини - защото всичкитте двигатели, които си изброил са 4 цилиндрови. И аз съм с Кони - сини - и в pdf-а пишеше, кой модел пружини е за 4 и кой за 5 и 6 цилиндровите мотори. Бях сравнявал номерата на обикновените пружини и за 1.9 не бяха същите като за малките бензини - за другите не си спомням. Също не съм съгласен, че спорните пружини са по-меки. Определено са по-твърди - в завой колата ляга много по-малко, но пък съм 100% съгласен, че са по-комфортни от стоковите, колкото и странно да звучи.

                      ---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

                      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                      Колега ми сам си решаваш,с меки пружини при по високи скорости или резки неравности
                      нали се сещеш,че ако не ти повдигне колата на време има вероятност да закачиш картера?
                      Но разбира се това е много относително от това-пътища и стил на каране.
                      Има колеги които предлагат втора ръка освен да пробваш и сам да се обедиш друг вариянт няма,
                      придружена с гимнастика разбира се
                      Много важни са амортисьорите при случая - добрите амортисьори просто няма да позволят картера да стигне ниско при рязък скок, с което ще подпомогнат и по-твърдите пружини. Имаше колега, който твърдеше, че стоковите амортисьори не работят добре с късите и твърди спорни пружини. Това не мога да потвърдя, защото не съм карал със спортни амортисьори, но определено и аз смятам, че със спортните ще е по-добре.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment

                      Working...
                      X